Wednesday 17 October 2012

tah ape tah

Bosanlah kalau ada je benda yang wat kite jelek.Bila aku rasa cam ni,aku cepat2 gak pikir,mgkin ada gak org jelek dgn aku kan..lantaklah,x pe x kisah,tp x taulah klu kau kisah aku jelek ke tak dgn kau,makin hari aku makin menyampah plak dengan kau,penat nak tgk kau nye perangai.hari2 ada je perangai kau yg aku rasa menjengkelkan hati aku,lu bikin gua panassslah wei..mmg kau tgk aku senyap je kan,aku malas nak gaduh dgn kau,klu aku gaduh dgn kau,sure kau mengadu punyer,confirmlah aku gak yg salah..kat situ,mmg kau lah berkuasakan,kaulah yg bertahta wlupun aku lagi lama dari kau kan,ape jer asik kau..kau..kau..lah yg very the best.keistimewaan mmg hak kaulah kat situ kan..aku dgn yg lain2 ibarat kain buruk walaupun kain kiteorg cantik2 n wangi2...

Bila pk kan balik,mmg x best situasi mcm ni berada kat tempat kite carik rezekikan,bukan nak kata aku ni terbaik,tp...tolonglah jgnlah nak wat perangai meluat kau tu,aku x suka tau.skrg ni klu dengar suara kau tu aku jadi makin nyampah,aku x nak sume ni ada dalam hati aku tau,tp...sikap n cara kau kat aku membuatkan aku rasa cam ni,aku cuba untuk terima kau sebaik mungkin,tp...aku lah yg terpaksa bermuka muka dgn kau,menjadi talam n mcm2 lagi SEBAB ape tau! sebab nak jaga reputasi aku!!..kau jgnlah buat sampai aku betul2 bergaduh dengan kau,nanti aku yang kene tau,bukan kau,kau kira kategori SELAMAT kat sini..itu kau kene tau!

2 comments:

  1. Garangnya Kak Lissa..takut bce..tertanya-tanya jgk..sapalah yang mengganggu akak tu kann...
    Takpe-takpe, akak yg Intan kenal memang garang tapi baik hati sbnrnya...dia belum kenal akk tu... :-)

    ReplyDelete
  2. haa..itulah tan..sb tu ku x setuju dia di sini..ku x suka.hari2 sakitkan hati jerrr...

    ReplyDelete