Tuesday 16 October 2012

next entry 4 my twin

Ok,ni nak story  mory pasal anak2 ku lagi ye,ni sambungan entry yang lepas2 pasal outing diaorg ari tu,lepas je g makan Mc Donald,my hubby nak g gunting rambut plak,kat kedai bes fren dia..sampai kat sana,anak2 aku dah wat kedai tu mcm ayah dia yg punyer.."anak2 ku,itu kedai bkn ayah punyer tau,itu kedai kwn ayah yg punyer yer,kite x de syer ye..nak gunting rambut pun kene bayor ye anak2"..klu ku nyatakan mcm tu kat mereka,jgn haraplah nak dilayan,bolayan je ler..kat saloon tu belari sakan anak2 ku itu,sume benda nak di usiknye,aku lah yg sama2 dok lari sana sini kejar diaorg,kot hari2 mcm tu,terhapus agaknye lemak degil kat badan aku nih..hahhaha...risau jugak kot2 staf2 kat situ x selesa dgn perangai anak2 ku itu kan,bkn berlari je,mulut diaorg pun bising gak,aku x tau nak wat pe dah,x kan nak di ikat sorang2 lak kan..mcm2 aku wat nak tarik perhatian diaorg,ajak duk atas kerusi,tp diaorg turun balik berlari,ajak tgk cermin,haaa..tang ni lama sikit..bila ada depan cermin,mcm2 perangai anak2 aku wat..kuat berangan rupanye anak2 aku ni bila dapat cermin,nak plak cermin kat saloon tu besar2 kan,amboiiii...suka sakan tgk wajah masing2 kat cermin,orang kat dalam tu perhati je tgk gelagat anak2 ku ini..bermula jugaklah sessi temuramah sikit2 pasal my twin nih...layan jer...ape2 pun aku tetap x lepas peluang amik gambar diaorg utk kenangan.





                                                                                                         
kerusi ni tinggi sikit dr diaorg,tp diaorg dah ijazah dah bab memanjat,tp x dan pun nak duduk lama2,tetap turun gak lari sana sini.

ni cubaan nak turunlah ni,sekejap je duduk pun..x pelah anak2..

Haa..ni tgk cermin,sebelah tu ayah eh,rambut sdg di potong oleh bes fren dia.tgklah aksi anak2 ku itu bila depan cermin,yg kiri adeliya,kanan of kos lah aressa.

Mmmuahhh....flying kiss from aressa utk imej dia dlm cermin.

Jelingan manja dari adeliya,tah apelah yg dia berangan agknyer kan...ke dia kata alamak montot acik tu dah dekat kat eiya lah ibu.....hehehee...

seksi plak bila tgk anak2 ku ni..huhu..ape pun ibu love u all so much!!

No comments:

Post a Comment