Tuesday 30 October 2012

Sentap

Dear Blog,

Tetiba jer aku tersentap dari awal bgn pagi tadi..aku di landa mimpi yg mmg aku x suka nak undang.kenape mesti dia lagi yg aku mimpi..sudah cukup sudah lah..jgnlah datang dalam mimpi aku lagi..aku x suka sb nti aku akan sentap,perasaan aku akan rasa mcm2.rasa bersalah,rasa nak nangis,rasa nak shahdu2 jer..adoiyaii..bila dah sentap,mulalah aku jd lain,harap x de org perasan.

Duhai hati,x yahlah imbas or scan lagi kenangan yg sudah2 tu,biar je lah pergi dari setiap sudut n ruang kat dalam hati n otak ku ini..syoh..syoh..pi lah jauh2..aku tak suke!aku tak nak kenang dah!

To you..jgnlah hadir lagi dalam mimpi aku.aku x pernah ingatkan kau,tp kau dtg jgk..kau saja nak jenguk aku ke..ke kau rindu kat aku ni,tu yg kau masuk dlm mimpi aku mlm tadi..kan..kan..mesti kau yg teringat kat aku,sb tu lah aku mimpi kau..x mau dah lah..x yah lg lah ye..

2 comments: