Thursday 18 October 2012

tah ape tah 2

Dear Blog...

Semalam sgt hepi bila 'assessment' tak jadi,masa untuk check fail mmg banyak lagi.kemungkinan besar minggu depan,hehe..bagus2.tpppppppp...bila tumpukan kat fail,keje update plak melambak..aduhaiii..camno nak buek nih..makin lama makin bertambah..penat lahhh...mengeluh boleh lah,keje tetap kene buat jugak..klu x siap habihlah aku,confem kene bebel kat bos,klu dgr dia bebel,mmg sama cam mak aku bising2 time kecik2 dulu,x berhenti ayat yg keluar,berdesing telinga di buat eh...klu mak berani lah nak melawan kan..uishh dasatkan..haha..tp aku percaya semua org ada kenangan masa kecik2 dulukan..huhu...kesabaran je lah aku...tp tang ni aku x leh nak sabar..tang org yg aku citer entry lepas tu,Ya Allah,makin menyakitkan aku..tau lah hari2 dia kene check mcm2 kan,tp klu kat aku,x payah nak check detail der..aku tau keje aku,mesti siap punyer,klu kau nak check2 hari2,mmg confirm aku x layan punyer..dah lah kau membuatkan aku rasa meluat kat kau,jgnlah kau tambah2 lagi..ni betul2 nak gaduh ke ni?aduhhhhhh......Nasib baik AA x de,klu x jgn harap aku nak duk sebelah kau nak hadap kau.wekkkk....kenape dia di pilih utk jadi pemerhati kami...huh!

No comments:

Post a Comment