Friday 5 October 2012

Mood Penat

Dear blog,
Rasanye lama gak tak active kat sinikan.Aku penatlah,keje melambak.hari - hari buat kerja yang sama.Memanglah kan itu je keje akukan..huhu..tp,aku sangat2 letih,badan pun tak bermaya..balik umah nak kene kemas,masak,layan karenah anak2,layan suami..adakalanye rasa nak tercabut kaki..agaknye mak aku pun rasa gini gaknye..mak jgn ckplah,duk umah lagi banyak dia wat keje,cuma beza sikitlah dari aku,aku kat opis keje,kat umah pun keje,rehat time tido jer,itu pun klu anak2 x wat perangai tgh2 mlm,dapatlah lelap sampai pagi.kalau meragam,kul 3-4 pagi bgn nak susu,pastu dah susu nak kene buai,tgk jam dah kul 5 pagi.sambung tido jap,kul 6pagi bgn balik..adoiyaiii...ngantukkkkkk..nikmat rehat aku dah tak de dah..sumenye berubah lepas dah berkeluarga nih..x pe lah,inilah pengorbanan seorang wanita apabila memilih  untuk hidup berumah tangga..cewahhh...

Rasa nak bercuti,tp bercuti pun letih jugak,itu ini nak kene wat jugak..klu ada bibik bestlah,arah2 jer..hehehe...tak mau lah..tak mau lah..nti bibik yg terlebih over,naya aku!ohhh my husband,jomlah bawak u punye wife ni g jalan2..tp x nak penat2 leh tak?hahaha.....

No comments:

Post a Comment