Thursday 16 August 2012

Shopping baju lagi....

Ya Allahhhhhh....aku soping lagi!!!!itulah aku ni pantang ada duit kat tangan,pastu klu org offer murah2 punyer,mmg aku beli,tp kene tgk aku minat ke tak..ari ni terjebak beli baju lagi,rasanye raya tahun ni paling banyak baju aku.HAHAHA..ngalahkan anak2 plak..tp mmg sgt murah akk kedai tu offer spai dah naik juling mata aku tgk baju tu,mmg dari dulu nakkan baju tu,tp sb masih mahal,x naklah beli,ari ni g dgn kawan2..tup..tup..masa kwn mtak murah,dia kasi lak murah,dari rm95 dpt rm50,mana aku x beli..kih..kih..dah beli baju,mesti nak cari tudung yg match plak kan,beli jugakkk..haa..lantaklah,masa ckp kat asben td nak beli tudung,ni 1 set aku beli dah,mesti dia geleng kepala x hengat nti nih..huhu..untuk makluman,baju yg aku minat sgt tu namo eh kurung ombak rindu..mmg lawa.masuk yg ari ni punyer,ada 2 pasang baju ombak rindu nih...suka sgt,tu yg beli tu...x pe lah kan...rasanye masuk yg ni ada 6 pasang dah baju kurung...mak aiii..mmg asben aku tepuk dahilah balik ni nengok hasil kospingan aku tadi nih...

ni gambar aku goole je,ni colour salah satu baju aku,yg satu lagi warna hijau pekat. Ni belum siap wat baju,bila dah siap pastu tambah manik2..mmg santekkk....


No comments:

Post a Comment