Friday 3 August 2012

Rasa nak mencarut jer!!!

Huh!! pagi2 buta dah wat aku naik marah,tak guna punya budak sekolah.kau bawak motor entah ada lesen entah tak,pastu main redah jer bila tunggang motor!ni jenis x sayang nyawa n mak bapak tak pantau ni,dahlah x pakai helmet!yg wat aku naik radang lagi kau tu PEREMPUAN!!!Alhamdulillah x accident,klulah aku terlanggar kau,mmg confirmlah aku yg dipersalahkan,undang2 malaysia ni lain sikit,bukan nak siasat sepenuhnye,sape yg terlanggar,dialah yg salah,tp x pernah pk kenape kiter terlanggar,salah dari pihak mana sebenarnye.Kat simpang 4 kau boleh tiba2 bg signal nak belok n terus kau berhenti kat tgh2 jalan tu, walhal kau mcm nak terus kan perjalanan jer..syukur suami aku ni pick up bawak kete tau!klu aku lah yg drive,confirm kau melayang aku rempuh agaknye..huh geram sungguh!!!! Disebabkan kau budak sekolah,anak aku jatuh dalam kete tau!!! suami aku terpaksa brake emergency sebab kau tau!Tergolek anak aku,meraung sebab sakit!memang Binawelah kau!Aku harap,satu hari nanti kau kena lah saman habis - habisan sebab bawak motor x pakai helmet dgn uniform sekolah entah ada lesen entah tak pastu main redah jer...pasal kesilapan kau,anak2 aku yg sakit.bongoks!

No comments:

Post a Comment