Monday 6 August 2012

buka pose semalam 5/8/12

Lissa balik kg jugakkkk...hahaha..bukan malas nak masak yer,tp sb my dedi dah call suh balik,dia ckp mak n mak lang masak banyak.siap wat kuih lagi.so,semangatlah nak balik.bincang2 dgn MySyg..ok jom balik!!on the way balik pilah tu,ada plak xcident,ada masuk paper hari ni.aku tgk keadaan kete tu depan mata,masa tu mangsa2 dah di bawak ke hospital,x tau plak ada yg meninggal,baca paper hari ni baru tau..ape pun al - fatihah buat mangsa x cident tersebut..
Ok,balik pada buerbuka...wahhh..mmg rugi klu aku tak balik semalam..lauk kegemaran aku rupanye mak aku masak..ikan sembilang masak lemak cili api asam limau..perghhh!!!sedapppppp seh...x sabar nak tggu berbuka,rasa nak pusing je jarum jam tu bagi buka awal sikit..hahahha..klu btl2 wat,kompem aku dapat dosa free dok pedajal sume orang..kih..kih..kih..x mau..x mau..bkn senang nak cari pahala,so,kesabaran..lagi jadi x sabar bila adik aku dah 'cop' dah bahagian ikan yg dia nak.aku ni dahlah penggemar ekor ikan tegar..arggh..x kira,aku nak gak ekor ikan.alhamdulillah ada 3 ekor ikan sembilang besar2 yg mak masak n ada 3 ekor...itu pun berebut gak dgn kak long aku..adoiyaii..ingatkan nak 'taler' 2 keping ekor ikan tu,x dapat gak..huhu..dapat satu yo...tp bertambah 2 pinggan nasi tau..abihlah lissa,x de maknanye nak susut badan tu..huhu...

    Ni lah juadah berbuka pose semalam.makan ramai2 sgt syok,tak pk dah kiri kanan..hehehe..nasib ku amat baik sb kembar tido masa nak berbuka,so,x payahlah ku dan asben ku nak bersilat masa berbuka...

No comments:

Post a Comment