Monday 6 August 2012

Mee hailam

Buke pose ari sabtu ari tu,aku n my adiks bradiks masak..sonok.aku suka time2 cam ginilah,duk semak2 diri kat dapur ramai2kan..ada yg terlaga bontot lah ape lah,mulut msg2 x de kesian,byk na makan buntot ayam,bercerabeh je lah masing2..huhu..Aku wat mee hailam n mee goreng,tp gambar x amik sb dah tak ingat ape dah bila dah nak masuk waktu berbuka,hanya ingat nak makan jerr..mee goreng aku mmg dah biasa masak dah,mmg best bangatlahkan.huhu...yg mee hailam lak,baru first time nak cuba,itu pun puas aku kaji kat internet camne nak wat mee hailam..senang jer rupanyer...dengan kak long aku yg kuarkan modal ari tu,dapatlah beli bahan2 nak wat mee hailam,ini pun permintaan si bongsu,nak sangat makan mee hailam kan.so,aku pun bermandi peluhlah masakkan..nasib baik dia kata sedap sgt..jadi semangat tu makin meninggilah nak masak lagi.tah lah aku dah jatuh hati dgn bidang masak memasak ni..seronok!!

No comments:

Post a Comment