Thursday 16 August 2012

Mood Raya

kejeeeeeeeee....org dah cuti dah hari ni dok pakat balik raya,aku masih kat opis lagi..huhu..mood dah tentunye lah mood nak beraya,rasa x sabar nak pakaikan anak2 baju raya diaorg..hehe..opss..lupe plak nak snap gamba baju kurung anak2 ku..first time pakai baju kurung nih...x pe lah next postlah ek,siap ngan gamba diaorg pakai baju tu skali...

Memandangkan raya tahun ni kat umah my mertua,so,anak2 kakak ipar ku yg jaga hari ni,so far x de masalah,aressa n adeliya cepat mesra dgn diaorg,x de lah aku risau sgt..suami pun leh kuar kejap tgk anak,lagi senang hati aku,so,tgh hari ni aku nak sambung shopping dgn kengkawan,nak cari tudung plak..

Boringnyerrrrr duk opis ni,semangat dah tak de nak wat keje..melambak keje ni ha,tp aku mmg betul2 x de perasaan kat keje ni hari ni,nak plak lagu2 raya berkumandang hebatnya kat dalam opis ni ha,lagilah smgt aku disuntik dgn vaksin raya ni..adoilahhhh..copeklah kul 4.30,aku nak balikkkkkkkk.......rindu anak2 yo jugak...huhuhu...

No comments:

Post a Comment