Sunday 11 November 2012

sayang..menyayang...

Monday bluesss..untuk aku yer..sangat mengantuk bila dah masuk opis..virus2 malas mula menjalar kat setiap sendi dan urat saraf aku ni ha..terutama tang mata..sgtlah mengantuk tahap beruang koala tu..adoiyaii,rasa nak balik umah jer..Nasib baik pn.bos cuti ari ni..huhu..

pelik plak kan,tajuk pasal sayang2,tp permulaan citer pasal monday bluess..hehe..agenda sayang menyayang tu aku nak tepekkan pasal kembar kesayanganku tu..diaorg ni mcm2 peel diaorg buat,bila aku ada kat umah,lagilah mcm2 perangai yg timbul.,geram ada, nak tampar laju-laju pun ada..tp sabar je lah kan..hilang sabar aku,kenelah tepuk jugak...aku suka tgk diaorg nangis,bertambah comey..budak kecikkan,ape je diaorg buat mmg akan nampak comey..kot kite yg tetiba nangis cam baby camno?cam hampeh kan..huhu..

Kali ni aku nak share pasal aktiviti diaorg sabtu ari tu,duduk main sama2 sambil sayang menyayang,klu tgk livekan memanglah rasa sweet sgt,iyelah adik beradik bersayang2...tp..mereka ni dalam sayang2 tu,ada gak aksi cuit mencuit,sepak2,tarik rambut,bila ibu tegur,diaorang sayang2 balik..hurmm..anakku..anakku...
Kat bawah gambar2 diaorg yg sempat aku snap..layanlah..


Yang duduk tu aressa yg kat sofa adeliya..mula2 diaorg main baik jer,ni dah mula nak gaduh.adeliya nak mula menyepak adik dia..

tu dah sepak dah,aressa menepis,tah ape ayat yg adeliya ckp tah aku pun x faham.

Ni berlakon je ni ye,bila ibu dah tegur n nampak ibu dah hala kamera,baru masing2 nak behave.Cubit pipi nak..

ni nak baik2 plak,diaorg ni bila gaduh2 manja,on the spot akan baik balik,ni lah cara diaorg,kite sebut je sayang balik!..mesti diaorg syg...cer tgk yg ni plak...
^
^
^
^
^
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mmmuahhhhh......sayang menyayang hokeh...


Itulah diantara aksi intan payung gunung berapi aku nih..kalau tgh penatkan,memang hilang penat tau..


No comments:

Post a Comment