Sunday 4 November 2012

Kau pergi...

Air mata kehilangan masih bertakung di mata kami.Aku dan suamiku,masih bersedih..apatah lagi isterinya dan anak - anaknya..makin sebak didada aku bila mengenangkan anaknya akan menduduki SPM hari ni.Ya Allah,kuatkan semangat anak buah ku itu serta tabahkanlah hatinya.dia baru kehilangan ayah.

Kasihan kakak iparku,dalam usia 37 tahun,dia dah jadi balu.dia hilang tempat bermanja n tempat mengadu.Aku tahu,dia sangat sedih..dia sangat rasa kehilangan.aku memahaminya sb aku juga seorang wanita yg bergelar isteri.Aku tahu dia sedih yang teramat sangat.airmata dia x mungkin akan kering,dia hilang tempat bergantung hidup..kak ju,tabahlah dan kuatkan lah semangatmu..kami masih ada di sisimu..

Anak - anak buahku,Along fais,Angah Fahmi n Adik Fazlin..mak su  n pak su sentiasa ada untuk kalian..jangan putus asa dalam mengharungi hidup dan mencapai cita - cita di masa hadapan.Jadilah anak2 yang membanggakan ibu dan ayahmu..jangan lupa doakan mereka ye sayang...

Abg Nazri,pemergianmu amat menyakitkan kami,abg seorang insan yang sangat baik hati.Budi dan jasa abang takkan pernah kami lupakan..kamu pergi tiba-tiba dalam keadaan kamu sihat,kami redha kini abang,bersemadilah abang di Sana..Pergilah abang,pergilah bertemu pencipta abadi..kami disini akan sentiasa mendoakanmu..Amin ya Robb...

No comments:

Post a Comment