Monday 5 November 2012

perut masuk angin

Ape nak citer hari ni ye...hari ni pagiku x berapa indah sgt sb aku malas sgt nak bgn pg tadi,subuh pun tertinggal.penat sebab malam tadi x boleh tido..perut masuk angin.nak kentut x boleh,sendawa jer..en.suami dah tido dah,anak - anak pun dah nyenyak.aku ni,klu dah kene sakit perut,jgn haraplah nak tido..so,kaedahnye..aku kejutkan en.suami..hehehe..sorry abang!! tujuan aku kejut tu sb nak mintak tolong sapukan ubat angin sambil urut belakang aku kan..mmg x tahan bila angin dah masuk badan,ulu hati jadi pedih menyengat jer..so,dgn penuh kasih sayangnya,suamiku bangun n sapu minyak angin kat perut n blkg aku..huhuhu..terharu jer (sbnrnya boleh sapu sendiri,saja nak ngengada lebih2..hehehe...)

Bila dah sapu minyak angin,mmglah rasa berangin,tp mulalah aku terkentut - kentut.hahahaha...nasib lepas sapu tu en.suamiku dah tido balik.hahaha...tpkan,memang rasa best sgt bila angin dah keluar.jam dah 2.30am..masa ni baru rasa ngantuk..tidolah aku sampai pagi.biasa bgn kul 6.00am,tp hari ni 6.45am aku bgn..kelam kelibut aku bgn dgn nak iron baju lagi..huhu..en.suami mmg dah awal bgn,dia leh kata,kesian nak kejut sa awal2..aduhaiiii....ye lah abg sayang...x perr..wlucamne pun,aku tetap sampai ofis tepat pada waktunye..


No comments:

Post a Comment