Tuesday 4 September 2012

Jacket Untuk Twin

To my love blog,lupa nak citer pasal aktiviti beli jacket untuk kembar.ha..ari ape tah x ingatlah,aku n hubby g jusco,mmg tujuan nak cari jacket untuk anak2,kesian lak bila duk dalam tempat aircond,terpaksa guna selimut je.so,belikanlah jugak jacket tu.

Masa pergi tu mmg aku ,hubby n anak2 jer,tp pas mak teh dia telefon tya kat mana,ha kau,sekeluarga aku datang kat jusco tu semata-mata nak join sekali beli jacket twin.meriah plak jadinye.hehehe...
Ni aku attachkan gambar2 masa beli jacket tu ye,mmg rasa meriah.anak2 aku pun nampak lagi seronok bila jumpa atuk,uwan,mak teh,pak teh,Acu n yg paling dia suka,kawan baik dia nih,kakak dania..huishh kalau berjumpa,kat umah rasa cam ada anak 10 di buatnye...ape pun jom layan...

                                           bukan main seronok diaorg bila bawa berjln camtu.

                                         
                                   Tengoklah muka aressa,nampak puas hatikan.Comeykan jacket diaorg.


Haa,ni lah kumpulan yg memeriahkan hari membeli jacket twin,yg twin plak ku pakaikan terus jacket tu untuk diaorg sb diaorg dah kesejukkan kat dalam jusco tu ye..ape pun memang hepi sgt masa tu,yang x de dalam tu mama long mereka.klu ada lagi kecoh..



No comments:

Post a Comment