Tuesday 4 September 2012

Berkampung kat Muar,Johor.

Dear Blog,

Merdeka tahun ni aku ke Muar,Johor.Rumah abg Ngah aku.Mula2 tu mmg aku x nak join sb aku kene keje pg tu,dah tu kete wat hal plak,tp bila abah n mak pujuk,oklah aku pertimbangkan..bincang2 dgn hubby,dia kata bolehlah pergi,tp dia kene repair kete ape yg patut dulu.alhamdulillah kete x de masalah dah,melayanglah jugak rm350.

On the way nak ke Muar,mmg aku sgt penat,ofkoslah bukan aku yg drivekan,aku kene duk belakang jaga si kembar aku tuh..nasib baik plak anak2 x wat hal,dalam kete diaorg lelap.hehehe..ibu pun pakat lelap..tggallah my hubby drive kete sorang2.Kat 2 jam stgh,sampailah kat umah angah..huh..lega..perut lapar plak tu,masuk je umah ada lak diaorg beli kuih muih utk minum petang..ape lagi..sumbatlah ape yg patut...

No comments:

Post a Comment