Wednesday 5 September 2012

Barang2 untuk umah baru

Semalam aku merasmikan TV baru yg aku beli.LCD 40".wahhh seronoknye,aku beli dgn titik peluh aku sendiri,yg paling x caya,beli cash..hehehe...aku rasa cam terkejut jugak sb tiba2 aku dah beli TV,Mesin Basuh n Dapur untuk rumah baru aku nanti.Bila sume tu ada depan mata,aku lagi rasa cam mimpi.bila tepuk2 pipi ni ha..adoila..sakit,maknenye bkn mimpilah kan..kan..Tv tu mula2 aku test kat depan umah mak mertua aku,tp pas tu abah mertua ku suh bawak masuk bilik,aku suka tp kesian plak sb aku tgk diaorg cam seronok jer bila tonton TV tu,rasa kesian pun ada,tp abah tetap desak suh letak dalam bilik,aku pun berkemaslah dgn my hubby sambil di tolong oleh my twin Adeliya yg dah dapat kakikan..taulah kan budak2 baru dapat kaki,sume tempat nak di tawafnyer...Aku x amik g pun gambar barang2 tu,nantilah..tkt2 termasuk perasaan riak dalam hatiku ini nanti..Tinggal nak beli Peti Ais,Meja Makan,Sofa,kabinet Dapur n kabinet TV.yang lain2 tu klu mintak adik beradik ke,parents ke..kawan2 ke hadiahkan boleh ke?ke?ke? bolehlahhhh..ek...boley ke tak boley...hehe...

1 comment:

  1. Bangga dgn akak..
    Lama akak bersabar dan bersabar utk dpt rumah sndri..akhirnya, tinggal nak menapak masuk je kan..
    wah2...dah fully furnished nampak umah baru??
    bosar lori nak sewa nnt bwk brg ke sane..hehehe
    :)

    ReplyDelete