Monday 5 March 2012

Bila hati sendu sendiri

hmm..tgk tajuk pun dah leh teka mesti citer sedih..kan..kan...mmg nak citer sedih ni.dah 2 minggu dah hati aku sgt terluka,terkilan dan aku hanya nangis sendiri je.nak ngadu kat en.husband,x sampai hati pulak,takut ape yg di adukan akan guriskan hati dia jugak.Jadi,aku kene pendam je lah...

Dalam hati agaknye dah banjir kot sb airmata ni x kuar2...memang aku sengaja x kuarkan,sb nti kang en.husband nampak,dia risau lak tgk aku nangis pas tu kene cerita ape yg aku pendam ni...hurmm...

Tuhan...aku kene jadi lebih kuat lagikan?huhuhu..X pe,kite sabar je ye hati,mungkin Allah nak duga kite.Tpppppppppp...aku sgt sedihhhhh...kenape!kenape!kenape!whyyyyyyyyyyy?????/

Mungkin kerana aku dan en.husband bkn org yg senang lenang..hanya kerana kami tiada RUMAH sendiri,kami di hina mcm ni...boleh tak kamu orang fikir yg REZEKI belum berpihak pada kami lagi.bukan senang nak beli umah sekarang ni tau tak..

Setiap hari bila 'menumpang' di situ,tiada lain perkataan yg selalu di lontarkan kepada aku..Bila nak beli umah?Macammana dengan rumah?Rumah kat sana sini nak jual? Loan umah dah lulus belum?Ya Allah...beban sungguh hati ni dgn persoalan yg sebegini.Mak,Abah,..dulu pun kamu pernah susahkan,tp kenape kamu tak pernah faham kami.Kesian suamiku di tuduh tidak bertanggungjawab dan tidak mampu menyediakan rumah untuk anakmu ini...bukan dia tidak mampu mak n abah,dia sedang berusaha untuk dapatkan tempat tinggal untuk isteri dan anak kembar kami ni,cuma nasib belum berpihak untuk keluarganya..tolonglah faham...

No comments:

Post a Comment