Sunday 4 November 2012

Al - Fatihah

hurmmm...berat sungguh aku rasakan keluhan yg aku buat pagi nih..perasaan sedih masih menyelebungi hati.Pemergian dia memang amat dirasai..sangat2 terasa.pedih kat ulu hati ni x boleh nak aku bendung lagi.terlalu awal dia pergi...pergi menyahut seruan Ilahi.Perjanjian dia dengan Allah telah sampai waktunya.tak de siapa yang boleh tahan.sedih macamana sekalipun,dia takkan bangun dan bernafas seperti biasa lagi...dia dah tiada...

Dia..suami kepada kakak ipar ku,abg ipar suami ku,biras kepada aku...tetapi dia bukan biras yg biasa pada aku,dia sangat luarbiasa dalam hidup aku dan suamiku..dia ibarat abang kandung kami..ya dialah ABANG.

2 November 2012.Tarikh yg takkan kami lupakan.Dia pergi untuk selamanya..pemergian yg tak terduga.Abang,terlalu awal abg pergi,belum puas kami sekeluarga mengecap kasih sayang darimu..kau tinggalkan isterimu dan anak2mu..kau tinggalkan kami..tapi duhai abg,kami redha..

Hari JUMAAT yg sangat mulia,pemergianmu di tangisi semua..bumi juga menangis untuk lepaskan kamu..apakan daya..Allah lebih menyayangimu.Abadilah kamu di alam sana wahai abang.Kami disini akan sentiasa mendoakanmu,moga rohmu dicucuri rahmatNya dan Dia tempatkan kamu dikalagan orang-orang yang beriman...

No comments:

Post a Comment