Sunday 8 September 2013

Salam....

Assalammualaikum...

Ya Allah,gile lamanye lah x bertandang kat sini..tah bila agaknye nak merajin nak hapdet citer dlm ni,giler banyak benda nak share,tp itulah,manjanglah aku ni sibuk,x de masa..hahaha..alasan,kan!
Memang sgt benar,aku sgt bz,dgn keje,dgn anak2 dgn keje kat umah lagi,aduhai sgt memenatkan,tp x pe penat pun aku tempuh jugak..hehehe..

Hari2 keje aku kat opis melambak,x pernahnye yg kurang,klu kurang pn bila dah masuk awal bulan,masa tu lehlah relax2..tp lepas tu,hahahaha..mengadaplah!..keje sbg data entry clerk mmg banyaklah keje nak wat kan,nak key in data dlm sistem,nak kemaskini data pulak pastu nak filing pulak,dah filing nak kene label plak,huh mcm2...ape pun,bidang ni yg aku pilih,nak ngeluh pn x baguskan,ape pun kene ikhlas utk dptkan keberkatan...in sha Allah.

No comments:

Post a Comment