Monday, 28 January 2013

Aressa Jatuh


Dear blog,
Malam tadi Aressa jatuh sampai hidung dia berdarah.Lissa jadi kaget n terkezutt sampai mengigil x tau nak wat per...sebelum perkara ni berlaku,beberapa hari lepas,dia tersangkut lego dalam mulut dia,semua tu wat lissa jadi takut nak hadap hari2 mendatang dgn kelasakkan anak2 skrg ni....adakah saya skrg mengalami trauma????

Dup..dap..dup..dap..jantung lissa laju sgt berdegup,lissa jadi kecut perut,fikiran  x menentu,perasaan jadi resah gelisah,puas baca ayat suci al -quran,tp kejap2 perasaan tu datang balik.tak tau sb apenye.puas dah cari sebab,tp x temu jugak.

Suami lissa kata mungkin lissa trauma atau terkejut anak berdarah,mmg lissa betul2 terkejut tgk hidung aressa dah berdarah n terkopek,lissa pun nangis sama sebab kesian tgk dia tahan sakit.walaupun x berdarah banyak,tp luka kat hidung dia tu yg wat lissa jadi gundah,mcmana klu mandi nti terkena air?mesti pedihkan..Ya Allah,jgnlah bg aressa sakit...

Gambar...lissa x amiklah.lissa takut,nak bubuh ubat semalam pun sebak jer hati,tp dia sikit pun x nangis bila lissa bubuh ubat,...lepas dah bubuh ubat,dia baring n lelap.selalunya dia akan tidur pukul 12 ke atas,tp smlm kul 10.30pm  dah tido dah...kesian aressa.Nanti lissa cuba amik gambar n share kat sini ye...

Adeliya?hehehe...dia pun sibuk nak letak ubat kat adik,tp lissa x bagi,jgn nak sibuk,sebab dialah adik dia jatuh...bukan dia tolak,tp dia ajar adik dia panjat2,pastu lompat!!!..haaa..kesannye..???

                                                                   Aressa manja ibu...


1 comment:

  1. alahai..sian anak mama...semalam ok jer..lasak sgt...

    ReplyDelete